Beoordelingen reviews
17 september 2024
Beste Wim,Wij willen u hartelijk danken voor de genomen moeite om uw feedback door te geven. Wij zullen dit met de cateraar bespreken, zodat zij het met hun team kunnen verbeteren in hun proces. Wij wensen u een prettige dag en nogmaals Dank, mvg team hapjes aan huis
- Wim van Bommel
17 september 2024
Prima ervaren. Ondanks dat ze een noodstop moesten malen met de bus waardoor een en ander even opnieuw georganiseerd moest worden waren ze toch redelijk op tijd en de catering was voortreffelijk. Onze gasten waren dan ook aangenaam verrast.
- Lipman
17 september 2024
Heerlijk eten en goede service
- Irma
17 september 2024
Redelijk
- Belona b.v.
18 september 2024
Heel erg slecht en ontevreden Het eten werd veel te laat bezorgd omdat ze op het verkeerde adres waren Vervolgens waren er ook nog veel te weinig borden en bestek geleverd dan er besteld was Het buffet was echt heel erg slecht en heel erg tries voor zoveel geld Er was nauwelijks iets zelf gemaakt maar voornamelijk uit de verpakking potjes in een schaaltje gedaan. Ook voor het ophalen van de spullen waren er nauwelijks kratjes of id achter gelaten waardoor het netjes opruimen niet heel handig of makkelijk ging. Wij bevelen het iig zeker niet aan
- Tiya Schoehuijs
18 september 2024
Beste Tiya,Hartelijk dank voor uw feedback over uw ervaring van de catering. Wij vinden het jammer dat het niet verlopen is zoals u had verwacht. Onze excuses hiervoor.Wij hebben van de cateraar begrepen dat zij per ongeluk het factuuradres als bezorgadres hadden ingetoetst. Zijn excuses hiervoor.Er waren te weinig borden bezorgd, hiervoor heeft u een korting ontvangen en niet hoeven te betalen. Beide menselijke fout, kan gebeuren (netjes opgelost), sorry dat dit is gebeurd.Wat betreft het eten; de hammen, worsten, het brood, mozzarella, paprika, tomaten ed. kunnen wij helaas niet zelf kweken en maken. Dit wordt ingekocht en mooi in aardewerken schalen geserveerd.Verder zijn echt alle gerechten in de keuken bereidt door de cateraar en zelf gemaakt. De cateraar geeft bij ons aan dat hij het jammer vind dat dit niet zo ervaren is.Wij willen u nogmaals danken voor uw feedback en wensen u alle goeds.Mvg Team Hapjes aan Huis
- Tiya Schoehuijs
- Bezorging in heel Nederland
- Samenwerking met lokale kwaliteitscateraars
- Inclusief afwasservice
