Ik heb een klacht. Hoe ga ik hiermee om?
Hapjes aan Huis

Ik heb een klacht. Hoe ga ik hiermee om?

Samen met alle lokale cateraars in Nederland doen wij dagelijks ons uiterste best om elke opdracht goed te verzorgen. Het kan een enkele keer voorkomen dat er iets misgaat. Wij zorgen er dan voor dat er een passende oplossing wordt aangeboden en helpen met het bemiddelen tussen u en de cateraar. Neem hiervoor binnen 24 uur contact op met info@hapjesaanhuis.nl of bel naar 085-743 0362
Open Hapjes aan Huis - Vraag niet gevonden
  1. Ik heb een klacht. Hoe ga ik hiermee om?
  2. Tot wanneer kan ik een bestelling plaatsen?
  3. Is er een speciaal menu voor kinderen?
  4. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging ontvangen van een cateraar?
  5. Hoe kan ik weten of de cateraar goede kwaliteit levert?
  6. Wat is inclusief bij het bestellen van een buffet?
  7. Wij weten nog niet welke catering bij ons past, kunt u een offerte maken voor ons?
  8. Waar kan ik recensies lezen?
  9. Vanaf hoeveel personen kan ik bestellen?

Vragen? 085-743 03 62