Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging ontvangen van een cateraar?
Hapjes aan Huis

Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging ontvangen van een cateraar?

Wij doen ons uiterste best, samen met de regionale cateraar, om uw order binnen 48uur te bevestigen. In sommige gevallen is de cateraar druk met catering orders, neemt u gerust contact met ons op. Ons team op kantoor staat u graag te woord om de status van uw order te bekijken.
Open Hapjes aan Huis - Vraag niet gevonden
  1. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging ontvangen van een cateraar?
  2. Tot wanneer kan ik een bestelling plaatsen?
  3. Is er een speciaal menu voor kinderen?
  4. Ik heb een klacht. Hoe ga ik hiermee om?
  5. Hoe kan ik weten of de cateraar goede kwaliteit levert?
  6. Wat is inclusief bij het bestellen van een buffet?
  7. Wij weten nog niet welke catering bij ons past, kunt u een offerte maken voor ons?
  8. Waar kan ik recensies lezen?
  9. Vanaf hoeveel personen kan ik bestellen?

Vragen? 085-743 03 62